Returns & Refunds policy
(Traducido desde inglés debajo) Política de devoluciones y reembolsos
LEA Y ASEGÚRESE DE QUE USTED (el “COMPRADOR”) COMPRENDE LA SIGUIENTE POLÍTICA DE REEMBOLSO AL COMPRAR EN ENGLISHACKER.ES.
I. CANCELACIÓN Y REEMBOLSO
Debido a la naturaleza de ciertos productos, Englishacker. tiene diferentes períodos de cancelación específicos para cada producto.
A. Las siguientes compras pueden cancelarse, sin cargo por cancelación, dentro de los 30 días posteriores al procesamiento del pago:
Englishacker Legacy
Englishacker Fundamentals
Englishacker 3.0
Englishacker Pro
Englishacker Inner Circle
Black Book of Questions
ACCELERATOR + FAST-ACTION BONUS
VIP Challenge Bundles
ADVANCED TONALITY SECRETS
B. Las sesiones de coaching vendidas fuera de los productos enumerados anteriormente son ventas finales. Englishacker. no ofrece reembolsos, cancelaciones ni crédito en la tienda una vez que se completa una compra.
C. Cancelación de la suscripción. Las suscripciones pueden cancelarse en cualquier momento de acuerdo con los términos y condiciones de cada producto y/o servicio. El pago total debe realizarse al momento de la inscripción, y las tarifas de suscripción recurrentes se facturarán automáticamente a la tarjeta de crédito o mediante el método de pago proporcionado al momento de la inscripción. Los métodos de pago se pueden actualizar comunicándose con nuestro equipo de soporte en carmen@englishacker.es. Tenga en cuenta que solicitar la cancelación de su suscripción no constituye una solicitud de reembolso; consulte a continuación el proceso de solicitud específico. No se emitirán reembolsos después de la fecha límite de cancelación.
Club de manejo de objeciones: la cancelación debe completarse enviando un correo electrónico a nuestro equipo de soporte en carmen@englishacker.es tres (3) días hábiles antes del final de su período de facturación actual. Una vez que nuestro equipo haya recibido y procesado el correo electrónico, recibirá un correo electrónico de confirmación de carmen@englishacker.es para sus registros. El acceso seguirá estando disponible hasta el último día del período de facturación pagado.
II. SOLICITUDES DE CANCELACIÓN
Las solicitudes de cancelación/reembolso o consultas de pago deben recibirse dentro del período de cancelación indicado a nuestro equipo de soporte en carmen@englishacker.es. En su correo electrónico, incluya "Solicitud de cancelación" en la línea de asunto y la siguiente información:
Nombre completo
Fecha de compra
Producto
Número de teléfono
Correo electrónico (utilizado para la compra)
Motivo del reembolso
No se aceptan solicitudes enviadas a través de cualquier otro método de comunicación y no constituirán una solicitud de cancelación válida.
Tenga en cuenta que el procesamiento del pago inicial se define en función del método de pago, de la siguiente manera:
A. Para los pagos realizados con tarjeta de crédito/débito, el procesamiento del pago significa que se completa una transacción de pago exitosa.
B. Para los pagos realizados a través de BACS, el procesamiento significa que la Compañía recibe el pago.
C. Cualquier pago realizado a través de socios financieros (Stripe, Paypal, etc.) se definirá según su definición de procesamiento. Cualquier pregunta relacionada con la financiación o el procesamiento de pagos debe dirigirse al socio de financiación que se seleccionó durante el proceso de pago inicial.
III. CANCELACIÓN Y REEMBOLSO DESPUÉS DEL PERÍODO DE CANCELACIÓN
Usted comprende y acepta que todos los fondos pagados no son reembolsables más allá del período de cancelación establecido en la Sección I. Cualquier solicitud de cancelación enviada después del período de cancelación se considerará a discreción exclusiva de Englishacker.
IV. Pago y solicitud de pausa de coaching
En caso de que necesite una pausa en su cuenta durante el período de compra activo, debe enviar una solicitud a nuestro equipo de soporte en carmen@englishacker.es. Las solicitudes enviadas a través de cualquier otro medio de comunicación no se aceptan y no constituirán una solicitud de pausa válida.
V. CONTACTO CON NUESTRO EQUIPO
Se recomienda al Comprador que se comunique con el Equipo de Englishacker si tiene alguna pregunta o inquietud. El Equipo de Soporte está disponible por correo electrónico durante el horario comercial normal, de lunes a viernes entre las 8:00 a. m. y las 5:00 p. m., horario Madrid a carmen@englishacker.es.
----
PLEASE READ AND ENSURE YOU (the “PURCHASER”) UNDERSTAND THE FOLLOWING REFUND POLICY WHEN PURCHASING AT ENGLISHACKER.ES.
I. CANCELLATION AND REFUND
Due to the nature of certain products, Englishacker. has different product-specific cancellation periods.
A. The following purchases may be canceled, without cancellation fee, within 30 days of payment processing:
Englishacker Legacy
Englishacker Fundamentals
Englishacker 3.0
Englishacker Pro
Englishacker Inner Circle
Black Book of Questions
ACCELERATOR + FAST-ACTION BONUS
VIP Challenge Bundles
ADVANCED TONALITY SECRETS
B. Coaching sessions sold outside of products listed above are final sale. Englishacker. does not offer any refunds, cancellations, or store credit once a purchase is completed.
C. Cancellation of Subscription. Subscriptions may be canceled at any time according to the terms and conditions of each product and/or service. Payment in full is due upon enrollment, and recurring subscription fees will be automatically billed to the credit card or via the payment method provided at the time of enrollment. Payment methods can be updated by contacting our support team at carmen@englishacker.es. Please note that requesting a cancellation of your subscription does not constitute a request for a refund; please see below for the specific request process. No refunds will be issued after the cancellation deadline.
Objection Handling Club: Cancellation must be completed by submitting an email to our support team at carmen@englishacker.es three (3) business days before the end of your current billing period. After the email has been received and processed by our team, You will receive a confirmation email from carmen@englishacker.es for your records. Access will continue to be available through the last day of the paid billing period.
II. CANCELLATION REQUESTS
Requests for cancellation/refund or payment inquiries must be received within the stated cancellation period to our support team at carmen@englishacker.es. In your email please include “Cancellation Request” in the subject line and the following information:
Full Name
Purchase Date
Product
Phone Number
Email (used for purchase)
Reason for Refund
Requests submitted through any other method of communication are not accepted and shall not constitute a valid request for cancellation.
Please note, processing of initial payment is defined based upon the method of payment, as follows:
A. For payments made via credit/debit card, payment processing means upon the completion of a successful checkout transaction.
B. For payments made via BACS, processing means upon the Company’s receipt of payment.
C. Any payments made via funding partner(s) (Stripe, Paypal, etc.) will be defined by their definition of processing. Any questions regarding funding or payment processing, should be directed to the funding partner that was selected during the initial payment process.
III. CANCELLATION AND REFUND AFTER CANCELLATION PERIOD
You understand and agree that all funds paid are non-refundable beyond the stated cancellation period in Section I. Any cancellation request submitted past the cancellation period will be considered at Englishacker.’s sole discretion.
IV. Payment and Coaching Pause Request
In the event that you require a pause on your account during the active purchase period, a request must be submitted to our support team at carmen@englishacker.es. Requests submitted through any other means of communication are not accepted and shall not constitute a valid pause request.
V. CONTACTING OUR TEAM
The Purchaser is encouraged to contact the Englishacker Team with any questions or concerns. The Support Team is available via email during normal business hours, Monday through Friday between 8:00 am - 5:00 pm Eastern at carmen@englishacker.es.